SOOOMMARRRLOOOOV!!!

SOOMMARRRLOOOOV...!!!Nu äntligen så är det sommar lov!Ska bli så skönt.
Min Skolavslutning börjar med att alla samlas i klassrummet och där vänta vi på att gå upp till matsalen för frammträdanden och att Wille(Rektorn) ska prata och nior ska få stependium m.m. Och min skola är Grrym på framträdanden.Och några lärare gjorde uppträdande också.Sen blev det lite fika i klassrumt.
:)
Jag är med i antimobningrådet så jag fick gå upp på senen...piinsamt :P.Men jag gjorde det i alla fall inte ensam!
Alla som gör ett framträdande är så modiga.Avis.

Ja senare så firar jag sommarlovet med David,Hanna och Wille genom att sova över.

Kläningen jag hade.

Ha det bäst
Julia<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vad fin du vaaa!!

2009-06-10 @ 14:02:12
URL: http://volkyria.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha det så kul gumman...ses i morgon bitti!

2009-06-10 @ 22:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0