Några frågor några svar.

Lite mer om mig.


vad heter du?
Julia
mellannamn då? Tara
vart bor du? Lidingö!
trivs du där? Japp
brukar du läsa horoskop? Inte ofta
har du körkort? Nej
äger du några converseskor? Ja men dem används inte!
favoritdjur? -Hund!
vad spenderar du dina pengar på? kläder(godis)
antal kuddar i sängen? Fyra.
mc donald's eller burger king? Donken!
äger du ett busskort? Näe.
dricker du blå, grön eller röd mjölk? Gul.
hur svarar du i mobilen? Det bror på vem det är.
vem ringde dig senast? Elli.
vad sa den som ringde? vill du följa med å bada :P
antal timmar sömn inatt? 7 kanske för lite i alla fall.

SENASTE PERSON SOM
sov i din säng:
Jag
du gick på bio med:Amanda och Sara
du gick på stan med:Elli
skickade ett e-mail till dig:Fb

SAKER
tar du droger?
 - NEEJ!?!?
vem är din bästa vän? -Elli<3
vad är du mest rädd för?  Allt som skrämmer mig.
vart vill du gifta dig? På en mysig strand
vad hatar du verkligen?Rasism,Krig m.m.
har du varit kär? Ja vem har inte?
gillar du att ha folk omkring dig?bror på.

DE SENASTE 48 TIMMARNA
gråtit?
 Det tror jag inte.
köpt någonting? -ja!
varit sjuk? -nej!
träffat nån ny person? nja..
saknat någon?Japp.
kramat någon?Ja.

Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0